CONTACTEAZĂ-NE

0733 040 000

EMAIL

office@utilben.ro

Căutăm Super Contabil

Utilben este compania numărul 1 în România, pe vânzări de utilaje grele second hand si dacă ai experiență ca economist contabil te vrem în echipa noastră!

DEPARTAMENT

Economic

ORAȘ

Cluj-Napoca, ROMÂNIA

EDUCAȚIE

Studii Superioare

EXPERIENȚĂ

2 - 4 ani

Poziție: Contabil
Superior: System and Financial Controller
Locație: Cluj-Napoca
Perioadă nedeterminată de angajare

Utilben este compania numărul 1 în România, pe vânzări de utilaje grele second hand. Și dacă ai experiență ca
economist contabil te vrem în echipa noastră!

Vrem să ne ajuți să ajungem de la numărul 1 în România la numărul 1 în Europa, la vânzări de utilaje grele! Utilben a crescut de la 1 angajat la 40 și în urmatoarea perioadă ne dorim să ajugem la 200

Așa că dacă ai experiența necesară și îți dorești să faci parte dintr-o echipă extraordinară te invităm alături de noi.

Despre ce vei citi în acest anunț?

1. Ce tip persoană căutam și cum ne vei ajuta să ajungem numărul 1 în Europa la vânzări de utilaje grele
Second Hand;

2. Ce trebuie tu să știi și care vor fi responsabilitățile tale;
3. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă;
4. Istoricul nostru și care este viziunea noastră pe termen lung;
5. De ce să nu aplici.

#1. Ce tip de persoană căutam și cum ne vei ajuta să ajungem numărul 1 în Europa la vânzări de
utilaje grele second hand?

În cadrul echipei UTILBEN contabilul are un rol extrem de important, deoarece aceasta are datoria de a păstra o
evidență a tuturor tranzacțiilor realizate de compania noastră. Cu ajutorul lui, noi ne putem desfășura activitatea în
siguranță, deoarece știm că el/ea ne va asigura un raport financiar bun, atât lunar cât și anual, va urmări și se va
asigura de corectitudinea plăților dar și că toate documentele sunt corecte.

#2. Ce trebuie tu să știi și care vor fi responsabilitățile tale;

Profilul persoanei căutate;

– Studii superioare economice în domeniul financiar contabil
– Experiență în domeniu de minim 3 ani (cunoștințele de operare în programul de contabilitate: WinMentor, prezinta un avantaj)
– Cunoștințe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer
– Cunoștințe solide privind legislația în domeniu
– Persoană organizată și atentă la detalii
– Spirit de echipă și capacitate de a lucra independent
– Capacitatea de asimilare a cunoștintelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică
– Capacitate de adaptare și implementare
– Autoperfecționare și valorificare a experienței dobândite
– Capacitate de analiză și sinteză și de găsirea unor solutii
– Capacitate de consiliere si/sau indrumare a colegilor, clientilor
– Capacitatea de a prelucra, interpreta si valorifica informatiile pentru adoptarea celor mai bune decizii sau
pentru realizarea de rapoarte complexe

– Acuratete, rapiditatea, orietare spre rezultate, tenacitate, atentie distributivă

Care vor fi responsabilitățile tale?

– Listare, introducere, verificare extrase banci
– Efectuare plati catre furnizori (intern+ externi)
– Casa in LEI: procesare acte + repartizare dividend
– Introducere facturi intrare (intern,extern)
– Declaratii INTRASTAT
– Procesare foi de parcurs
– Compensari (furnizori, clienti)
– Pregatire, verificare si predare documente la firma de contabilitate – inchidere de luna
– realizarea salarizării şi a altor costuri conexe, legate de personal;
– Intocmire pontaje angajati
– documentarea permanentă cu privire la modificările legislației în domeniul contabil;
– Generare rapoarte program de contabilitate + completare formulare, rapoate banci etc.
– Procesare consumuri
– Inventar (participare, verificare, procesare in contabilitate)

Beneficii:

– Atmosferă plăcută de lucru într-o echipă tanără, dinamică și ambițioasă, în plină expansiune;
– Dezoltare personală, având acces la “Academia Utilben”;
– Oportunitatea de a lucra într-o echipă tânără (media de vârstă de 30 ani);
– Salariu atractiv și bonusuri în funcție de rezultate;

#3. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă;

– în Utilben fiecare echipă se organizează cum vrea, atâta timp cat se îndeplinesc obiectivele.
– nu o sa ai parte de ședințe la 9 seara și nici nu o sa te sune cineva în concediu sa îți ceara sa lucrezi în timp ce
tu vrei sa te relaxezi cu familia

– și nu ai șefi, ai colegi, parteneri și prieteni; cei din echipa noastră lucrează responsabil, independent, asumat
– investim în oameni tineri și entuziaști.

#4. Istoricul nostru și care este viziunea noastră pe termen lung;

Compania UTILBEN a pornit ca și un proiect antreprenorial Românesc în urmă cu mai bine de 10 ani și am ajuns
azi compania numărul 1 în România, pe vânzări de utilaje grele second hand.

Scopul nostru este să contribuim la transformarea României prin afaceri făcute cu integritate și caracter.

Viziunea este ca 1 din 10 utilaje grele folosite în Europa să fie vândut și servisat de UTILBEN.

Misiunea noastră este să creăm unui mediu de creștere și dezvoltare prin care să adaugăm intenționat valoare
oamenilor.

Valorile noastre sunt:

Dezvoltare Personală : Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în Academia UTILBEN. Prin
ACADEMIA UTILBEN fiecare coleg are acces la traininguri, video-uri și cărți de dezvoltare personala.

Onestitate: Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minim 20 de
ani

Promptitudine: Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decât competitorii noștri

Acum dorim să împărtășim cu tine o parte din Cultura UTILBEN.

1. Întâlnirea trimestriala

La fiecare trimestru ne întâlnim pentru a planifica următoarele 90 de zile.
Aici se face evaluarea ultimului trimestru, și se pregătește următoarea etapa. Se alege un singur lucru ca fiind
obiectivul principal al următorului trimestru și alte maxim 5 priorități.

2. Întâlnirea Lunara

Ne întâlnim lunar ca sa planificam luna ce urmează. Aceasta întâlnire are ca scop ca sa se revizuiască luna
trecuta, sa ne asiguram ca suntem în grafic cu planul pentru trimestru, și să se planifice luna care vine.

3. Întâlnirea Zilnica
În fiecare dimineață toți oamenii din fiecare echipa participă la o întâlnire de 15 minute care îi pune pe toți pe
aceeași pagina. Scopul întâlnirii zilnice este ca sa ne stabilim prioritățile și să ne asigurăm că lucrurile merg în
direcția aleasa.

4. Antrenamentul lunii
Este ziua dedicata învățării din compania noastră. În fiecare luna alegem o zi dedicata
învățării. Cu toții știm cât de importantă este învățarea pentru creșterea companiei.

Tocmai de aceea există o zi pe lună în companie, în care tot ce se face este să se învețe lucruri noi.

Acestea sunt singurele lucruri fixe de la noi din echipa;

Deoarece nu vrem să pierdem din timpul tău și nici din timpul nostru vrem să ne asigurăm ca înțelegi foarte bine
ce tip de om căutăm.

#5. Deci, NU aplica dacă:

– Nu ai studii superioare in domeniul financiar-contabil;
– Nu ai cunoștințe de operare în programul WinMentor;
– Nu ai vechime in specialitate studiilor de minim 3 ani;
– Nu ai cunoștințe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer;
– Nu cunoști legislatia in domeniu;
– Nu ești o persoana organizata;
– Nu ești o persoana atenta la detalii;
– Nu ai abilitati de prioritizare;
– Nu iti place munca in echipa;
– Nu ai capacitate de adaptare si implementare.

Iar acum, dacă încă mai ești interesat/a și îndeplinești toate lucrurile pe care le-am prezentat anterior și vrei să
contribui la dezvoltarea și transformarea unei afaceri naționale într-una internațională, iată ce trebuie să faci în
continuare:

1) Completează formularul de mai jos si aplică!

* De ce este nevoie să completezi acel formular? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nici o treabă cu acest job, noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază cu valorile companiei, de asemenea sunt luate in considerare doar persoanele care aplică pe acest site.*

2) Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o sa trecem la următoarea etapă, unde vom avea câteva întrebări mai detaliate.

* Ne dorim să ne asigurăm că acest rol ți se potrivește și de aceea în această o să te rugăm să completezi un scurt chestionar*

3) Dacă ai trecut și de etapa II, trecem la pasul următor, acest pas presupune interviul pe skype cu colegele noastre de la HR.

4) Dacă ai trecut și de etapa III, trecem la pasul următor, acest pas presupune interviul față-n-față cu CEO-ul nostru.

5) Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite, tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai frumoasă echipă, iar noi că ne-am găsit “rotița”care să ne ajute să ne ducem compania la următorul nivel.

Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici pentru ca abia așteptăm să te cunoaștem.

Căutăm Super Contabil

Formular Utilben

 

Verification

Top