CONTACTEAZĂ-NE

0733 040 000

EMAIL

office@utilben.ro

Director Executiv (Chief Operations Officer ) pasionat de excelență

Dacă ești un Director Executiv, cu experiență în implementare, care să știe să sistematizeze și să scaleze companii. Atunci avem nevoie de ajutorul tău! Vrem să ne ajuți să ajungem de la numărul 1 în România la numărul 1 în Europa!

DEPARTAMENT

Management

ORAȘ

Cluj-Napoca, ROMÂNIA

EDUCAȚIE

Studii Superioare

EXPERIENȚĂ

3 - 5 ani

Poziție:  COO
Superior: CEO

Locație: Cluj-Napoca

Perioadă nedeterminată de angajare

Utilben este compania numărul 1 în România, pe vânzări de utilaje grele second hand și dacă ești un Manager Operațional, cu experiență în implementare, care să știe să sistematizeze și să scaleze companii, atunci avem nevoie de ajutorul tău.

Vrem să ne ajuți să ajungem de la numărul 1 în România la numărul 1 în Europa!

Utilben a crescut de la 1 angajat la 40 și în următoarea perioadă ne dorim să ajungem la 200.
Așa că dacă ai experiență ca și Manager Operațional rămâi cu noi până la sfârșitul acestui anunț.

Despre ce vei citi în acest anunț?
1. Ce tip de top manager căutam și cum ne vei ajuta să ajungem numărul 1 în Europa la vânzări de utilaje grele Second Hand;
2. Ce trebuie tu să știi, la ce trebuie să performezi și care vor fi responsabilitățile tale;
3. Alături de cine vei lucra;
4. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă;
5. Istoricul nostru și care este viziunea noastră pe termen lung;
6. De ce să nu aplici.

#1. Ce tip de top manager căutăm și cum ne vei ajuta să ajungem numărul 1 în Europa la vânzări de utilaje grele second hand?

Căutam un Manager Operațional care să ne ajute să devenim compania  #1 în Europa la vânzări de utilaje grele.

În momentul de față echipa companiei este formată din 40 de oameni, aceștia fiind împărțiți în mai multe echipe:

Avem două echipe de vânzări:

Echipa #1, este specializată în vânzări rapide, de la birou cu ajutorul telefonului.
Echipa #2, este specializată în vânzări consultative care necesită deplasarea pe teren.
Pentru a ne asigura de calitatea rezultatelor livrate, în ambele echipe avem și oameni de la ofertare și achiziții.
Vrem să creștem numărul oamenilor din echipele de vânzări la 30-40 de persoane.

Pentru a le asigura cliențiilor noștri cea mai bună consultanță avem și o echipa care se ocupa de satisfacția clienților, aceasta echipă se numește.

Avem o echipă de marketing care se asigură că suntem numărul 1 în România, la cunoașterea clienților, campanii strategice, număr de vizitatori pe site, număr de fani în rețelele sociale și toate acestea sunt doar o consecință bine meritată a unui plan de marketing bine construit și bine implementat.

Avem o echipă operațională care se ocupă de implementarea fiecărui contract și se asigură că fiecare client își primește utilajul dorit cu toate cerințele și specificațiile comandate în maxim 10 zile de la comanda

Avem o echipă care se ocupa de partea de service, piese, garanție și servicii post vânzare. Vrem să dezvoltăm această echipa pentru ca să putem susține clienții noștri cu servicii excelente.

Fiecare echipă este gândită ca și un start-up astfel încât să putem livra toate rezultatele dorite folosind resursele din interiorul echipei la potențialul lor maxim.

Căutam un top Manager Operațional, cu experiență:
Care are:
 – Experiență de 3-5 ani în Top Management;
 – Experiență în organizarea a 5-6 echipe;
 – Experiență în scalarea unei companii de la 40-50 la 200 de oameni;
 – Experiență în negocieri cu furnizorii internaționali pentru crearea de parteneriate strategice.

 Care știe:

 – Să sistematizeze fiecare departament și fiecare echipă prin procese și proceduri clare;
 – Să măsoare KPI-uri relevante;
 – Să recruteze manageri;
 – Să conducă mai multe departamente și mai mulți manageri;
 – Să lucreze cu aplicații de management: CRM, Management de procese, Excel, ERP, Project Management; 
 – Să ia decizii bazate pe date și nu pe instinct;
 – Să facă raporturi la CEO;
 – Sa fie un lider care vrea sa adauge valoare altora si care învață constant de la experții în domeniul managementului cum ar fi: Jim Collins, Peter Drucker, Michael Porter sau Dale Carnegie

Responsabilitățile tale vor fi:

 – Vei avea de dezvoltat sistemul companiei cu roluri, responsabilități, procese, unelte, softuri,  – KPI-uri și așa mai departe
 – Va trebui să te asiguri că fiecare personă își urmarește procesele
 – Va trebui să te asiguri că se măsoară KPI-urile și că sunt conforme cu realitatea
 – Va trebui să coordonezi echipele și managerii
 – Va trebui să pui în aplicare obiectivele trimestriale, lunare
 – Va trebui să faci planificări de implementare și să le urmărești
 – Va trebui să analizezi indicatorii de performanță și iei decizii pentru atingerea obiectivelor
 – Va trebui să faci planuri pentru creșterea productivității
 – Va trebui să ne ajuți să ne eficientizăm activitatea prin softuri de organizare și planificare
 – Va trebui să recrutezi oameni excepționali către care să delegi

 #2. Alături de cine vei lucra;

Vei lucra în biroul nostru din Cluj-Napoca;
Persoana cu care vei colabora în permanență și direct este Ruben Marian, CEO-ul companiei.

În urmă cu 12 ani, începea cea mai mare provocare din viața sa, atunci a pus bazele visului său, fără resurse și fără oameni, atunci avea doar un vis. Una dintre cele mai mari provocări cu care s-a confruntat compania în primii ani de activitate a fost lipsa notorietății, din această cauză în primul an s-a vândut doar un utilaj. Acest vis, a devenit realitate,iar în acest moment compania are  40 de oameni, 2 utilaje vândute pe zi, o cifră de afaceri de 10 milioane de Euro, iar din punct de vedere al notorietății, suntem recunoscuți ca și principalul importator de utilaje grele second hand din România.

Cel îl pasionează CEO-ul nostru?

Ruben Marian își dorește să dezvolte compania Utilben într-o multinațională cu impact global.
A creat această afacere după propriile valori și de aceea atât el ca și persoană cât și noi ca și companie, ne dorim să contribuim la transformarea României prin afaceri făcute cu integritate și caracter.
Compania Utilben își dorește să dea șansa cât mai multor tineri care să își pună în aplicare cunoștințele aici în România.

Și nu vrem să ne oprim aici, de aceea avem nevoie de tine!

 #3. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă;

 – În Utilben fiecare echipă se organizează cum vrea, atâta timp cat se îndeplinesc obiectivele.
 – nu o sa ai parte de ședințe la 9 seara și nici nu o sa te sune cineva în concediu sa îți ceara sa lucrezi în timp ce tu vrei sa te relaxezi cu familia…
 – și nu ai șefi, ai colegi, parteneri și prieteni; cei din echipa noastră lucrează responsabil, independent, asumat.

 #4. Istoricul nostru și care este viziunea noastră pe termen lung;

Acum dorim să împărtășim cu tine o parte din cultura UTILBEN.

Valorile noastre sunt:

Dezvoltare Personala: Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în Academia UtilBen. Prin ACADEMIA UTILBEN fiecare coleg are acces la traininguri, video-uri și cărți de dezvoltare personala.
Onestitate: Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minim 20 de ani
Promptitudine: Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decât competitorii noștri.

Dar, avem câteva lucruri care sunt fixe și care fac parte din cultura noastră. Ele ne-au adus aici și toți oamenii din companie le respecta.

 1. Întâlnirea trimestriala
La fiecare trimestru ne întâlnim pentru a planifica următoarele 90 de zile.
Aici se face evaluarea ultimului trimestru, și se pregătește următoarea etapa. Se alege un singur lucru ca fiind obiectivul principal al următorului trimestru și alte maxim 5 priorități.

 2. Întâlnirea Lunara
Ne întâlnim lunar ca sa planificam luna ce urmează. Aceasta întâlnire are ca scop ca sa se revizuiască luna trecuta, sa ne asiguram ca suntem în grafic cu planul pentru trimestru, și să se planifice luna care vine.

3. Întâlnirea zilnică

 În fiecare dimineață toți oamenii din fiecare echipa participă la o întâlnire de 15 minute care îi pune pe toți pe aceeași pagina. Scopul întâlnirii zilnice este ca sa ne stabilim prioritățile și să ne asigurăm că lucrurile merg în direcția aleasa.

4. Antrenamentul lunii este ziua dedicata învățării din compania noastră. În fiecare luna alegem o zi dedicata învățării. Cu toții știm cât de importantă este învățarea pentru creșterea companiei.
Tocmai de aceea există o zi pe lună în companie, în care tot ce se face este să se învețe lucruri noi.  

Acestea sunt singurele lucruri fixe de la noi din echipa;
Deoarece nu vrem să pierdem din timpul tău și nici din timpul nostru vrem să ne asigurăm ca înțelegi foarte bine ce tip de om căutăm.

 #5. Deci, NU aplica dacă:

1. Nu ai experiență în organizarea a minimum 5-6 departamente;
2. Nu ai experineță în Management într-o companie de minimum 30 de oameni;
3. Nu ai creat un sistem complet cu procese și proceduri scrise și urmărite de zeci de oamenii din diferite locații;
4. Nu ai măsurat în echipele tale lucruri ca:
 Numărul de KPI-uri în parametrii stabiliți,
– Procent de obtinere a obiectivului trimestrial,
Profit per linii de business
Gradul de deviere de la planificare

5.  Nu ai lucrat ani de zile, intensiv, cu CRM-uri, ERP-uri, softuri pentru management de procese și project management,
6.  Nu ai folosit unelte ca și gândirea laterala, analiza swot, diagrama ishikava, marticea de decizie, harta mentala,
7. Nu ai citit minimum 10 cărți de management în ultimul an;
8.  Nu ești pasionat de excelență.
– ceea ce noi înțelegem prin excelență este că un prospect care a făcut o cerere de ofertă să primească un răspuns în maximum o oră.
– ofertele noastre sunt de fiecare dată exact pe nevoile clientului.
– ne asumăm că utilajul vândut să fie exact la fel cu utilajul livrat.

Iar acum, dacă încă mai ești interesat și îndeplinești toate lucrurile pe care le-am prezentat anterior și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea unei afaceri naționale într-una internațională, iată ce trebuie să faci în continuare:

 1) Completează formularul de mai jos si aplică!
* De ce este nevoie să completezi acel formular? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nici o treabă cu acest job, noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază cu valorile companiei, de asemenea sunt luate in considerare doar persoanele care aplică pe acest site.*

 2) Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o sa trecem la următoarea etapă, unde vom avea câteva întrebări mai detaliate.
** Ne dorim să ne asigurăm că acest rol ți-i se potrivește și de aceea în această o să te rugăm să completezi un scurt chestionar*

 3) Dacă ai trecut și de etapa II, trecem la pasul următor, acest pas presupune interviul față-n-față cu CEO-ul nostru.

 4) Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite, tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai frumoasă echipă, iar noi că ne-am găsit “rotița”care să ne ajute să ne ducem compania la următorul nivel.

Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici pentru ca abia șteptăm să te cunoștem.

Director Executiv (Chief Operations Officer ) pasionat de excelență

Formular Utilben

 

Verification

Alte informații:

Top