CONTACTEAZĂ-NE

0733 040 000

EMAIL

office@utilben.ro

Parts and Accessories Coordinator

DEPARTAMENT

Vânzări

ORAȘ

Cluj-Napoca, ROMÂNIA

EDUCAȚIE

Calificare profesională, Profil tehnic, Studii Superioare

EXPERIENȚĂ

Parts and Accessories Coordinator

 

Ești pasionat de utilaje, ai dorința de a învăța, de a evolua și dorești să-ți duci cariera la următorul nivel ?

Dacă răspunsul este DA, completează formularul de mai jos, Haide la interviu să ne cunoaștem !

Până acum ne-am remarcat pe piața utilajelor agricole și de construcții din România, iar acum provocările cresc și avem nevoie de TINE.

Vei putea să ne arăți toate calitățiile tale, dar și posibilitatea să le dezvolți. Dar că sa nu îți pierdem timpul, și să nu fi nevoit să citești un anunț plictisitor pentru ca apoi să îți dai seama că nu ești potrivit pentru job-ul nostru, vrem să începem cu lucrurile mai puțin plăcute.

Nu aplica dacă:

  • Nu esti organizat;
  • Nu ești concentrat pe rezultate;
  • Nu îți place să înveți lucuri noi în fiecare zi;
  • Renunți ușor provocărilor;
  • Te aștepți ca alții să îți spună ce ai de facut;
  • Ești adesea obosit și fără chef.

 

Iată ce ne așteptăm de la tine:

  • Este nevoie să ai liceul absolvit, însă studiile superioare în domeniul tehnic constituie un avantaj;
  • Experiență în industria de mașini/utilaje multibrand, comerțul cu piese și accesorii pentru utilajele agricole, de construcții și camioane;
  • Cunoștințe generale în industria utilajelor (structuri și componente);
  • Inclinația tehnică de vânzare;
  • Cunoaște rolul, locul și principalele piese pentru a le identifica în programe și cataloage;
  • Înțelegerea cerințelor clienților;
  • Vorbește fluent limba engleză, orice altă limbă constituie un avantaj.

 

Descrierea jobului:

  • Identifică piesele utilajelor;
  • Cumpără și Vinde piese/accesorii pentru utilajele agricole și de construcții;
  • Crează pachete promoționale pentru service și accesorii;
  • Interacționează cu: Managerul Tehnic, Clienții, Departamentul de Vânzări și Mecanicii.

 

Responsabilități:

  • Procesează cererile la piese/accesorii;
  • Cumpără și Vinde piese/accesorii pentru utilajele agricole și de construcții;
  • Caută furnizorii în funcție de promtitudine/livrabilitate/preț și menținerea relațiilor cu ei;
  • Creează / trimite / procesează ofertele clienților (follow up) semnează contracte;
  • Comanda piese / accesorii – intern si extern;
  • Crează pachete de servicii pentru clienți.

 

Te așteptăm să aplici pentru “cea mai mare oportunitate” de până acum și vei avea parte de:

    • Atmosferă placută de lucru într-o echipă tanără, dinamică și ambitioasă, în plină expansiune;
    • Șansa de a devenii expert în utilaje, lucrând pentru principalul imporator de utilaje second hand din România;
    • Oportunitatea de te dezvoltă personal prin traininguri de specialitate și seminarii;
    • Salariu atractiv și bonusuri foarte bune pe măsură vânzărilor realizate;
    • Comision din vânzările realizate;
    • Bonusuri periodice în funcție de îndeplinirea anumitor planuri (target-uri);
    • Calatotorii în diferite țări, pentru expoziții, inspecții de utilaje etc;
    • Alte beneficii care se pot personaliza în funcție de rezultate.

 

Completează formularul de mai jos și Haide la interviu sa ne cunoaștem ! 

Pentru mai multe detalii, poți suna la numărul de telefon:  0729 023 000.

P.S Să nu uităm, dacă ai terminat o facultate tehnică, șansele tale cresc considerabil.

Formular Utilben

 

Verification

Top