CONTACTEAZĂ-NE

0733 040 000

EMAIL

office@utilben.ro

Junior Procurement Analyst

DEPARTAMENT

Achiziții, Economic - Ofertare

ORAȘ

Cluj-Napoca, ROMÂNIA

EDUCAȚIE

Profil tehnic

EXPERIENȚĂ

0 - 2 ani, 2 - 4 ani

Poziție: Asistent Achiziții
Superior: Procurement Specialist
Locație: Cluj-Napoca
Perioadă angajare: Durată nedeterminată

Suntem în căutarea unui nou coleg, care să ne ajute să achiziționăm utilaje pentru clienții Utilben în cele mai bune condiții.

Vrem să ne ajuți să ajungem de la numărul 1 în România la numărul 1 în Europa, la vânzări de utilaje grele! Utilben a crescut de la 1 angajat la 40 și în urmatoarea perioadă ne dorim să ajugem la 200.

Despre ce vei citi în acest anunț?

1. Ce fel de persoană căutăm și cum ne vei ajuta să ajungem numărul 1 la vânzări de utilaje grele second hand în Europa;
2. Ce trebuie tu să știi și care vor fi responsabilitățile tale;
3. Ce beneficii vei avea;
4. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă;
5. Istoricul nostru și care este viziunea pe termen lung;
6. De ce să nu aplici.

#1. Ce fel de persoană căutăm și cum ne vei ajuta să ajungem numărul 1 la vânzări de utilaje grele second hand în Europa;

Căutam o persoană, care să înțeleagă specificațiile tehnice și căreia să îi placă să interacționeze cu diferiți producători și furnizori de utilaje din Europa. Ne dorim o persoană dedicată și pregătită, care să ne ajute să devenim numărul 1 la vânzări de utilaje grele second-hand din Europa. Ești tu aceea?

#2. Ce căutăm noi la tine și care vor fi responsabilitățile tale;

Profilul persoanei căutate;
– Cunoștințe de limba engleză (scris și vorbit), cel puțin nivel conversațional;
– Abilități excelente de comunicare și relaționare
– Cunoștinte MS Office;
– Înțelegerea specificațiilor tehnice și avantajele unui produs;
– Gândire analitică
– Rabdare și meticulozitate
– Atenție la detalii
– Dornic de dezvoltare personală
– Atenție distributivă
– Să îi placă să analizeze informații

Care vor fi responsabilitățile tale?
– Introducere oferte în tool-ul folosit
– Accesare baze de date și introducere preturi tool,
– Completare date tehnice din brosuri
– Completare avantaje Branduri
– Creare oferte specifice și tabele pentru oferte
– Traducere texte tehnice , documentare/comparatii utilaje
– Acreditare furnizori, cautare oferte specifice

#3. Ce beneficii vei avea;

Te așteptăm să aplici pentru “cea mai mare oportunitate” de până acum și vei avea parte de:
– Salariu care să îți răsplătească munca
– Dezoltare personală, având acces la “Academia Utilben”
– Dacă îți place ceea ce faci te angajăm pe perioadă nedeterminată
– Oportunitatea de a lucra într-o echipă tânără (media de vârstă de 30 ani)
– Poți să îți “pui amprenta” în dezvoltarea firmei
– Programul este flexibil
– Vei avea parte de toate materialele necesare pentru ați desfăsura activitatea
– Perioada internship: 3 luni
– Posibilitate de angajare la sfârșitul perioadei de probă

#3. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă;

– în Utilben fiecare echipă se organizează cum vrea, atâta timp cat se îndeplinesc obiectivele.
– nu o sa ai parte de ședințe la 9 seara și nici nu o sa te sune cineva în concediu sa îți ceara sa lucrezi în timp ce
tu vrei sa te relaxezi cu familia

– și nu ai șefi, ai colegi, parteneri și prieteni; cei din echipa noastră lucrează responsabil, independent, asumat
– investim în oameni tineri și entuziaști.

#4. Istoricul nostru și care este viziunea noastră pe termen lung;

Compania UTILBEN a pornit ca și un proiect antreprenorial Românesc în urmă cu mai bine de 10 ani și am ajuns
azi compania numărul 1 în România, pe vânzări de utilaje grele second hand.

Scopul nostru este să contribuim la transformarea României prin afaceri făcute cu integritate și caracter.

Viziunea este ca 1 din 10 utilaje grele folosite în Europa să fie vândut și servisat de UTILBEN.

Misiunea noastră este să creăm unui mediu de creștere și dezvoltare prin care să adaugăm intenționat valoare
oamenilor.

Valorile noastre sunt:

Dezvoltare Personală : Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în Academia UTILBEN. Prin
ACADEMIA UTILBEN fiecare coleg are acces la traininguri, video-uri și cărți de dezvoltare personala.

Onestitate: Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minim 20 de
ani

Promptitudine: Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decât competitorii noștri

Acum dorim să împărtășim cu tine o parte din Cultura UTILBEN.

1. Întâlnirea trimestriala

La fiecare trimestru ne întâlnim pentru a planifica următoarele 90 de zile.
Aici se face evaluarea ultimului trimestru, și se pregătește următoarea etapa. Se alege un singur lucru ca fiind
obiectivul principal al următorului trimestru și alte maxim 5 priorități.

2. Întâlnirea Lunara

Ne întâlnim lunar ca sa planificam luna ce urmează. Aceasta întâlnire are ca scop ca sa se revizuiască luna
trecuta, sa ne asiguram ca suntem în grafic cu planul pentru trimestru, și să se planifice luna care vine.

3. Întâlnirea Zilnica
În fiecare dimineață toți oamenii din fiecare echipa participă la o întâlnire de 15 minute care îi pune pe toți pe
aceeași pagina. Scopul întâlnirii zilnice este ca sa ne stabilim prioritățile și să ne asigurăm că lucrurile merg în
direcția aleasa.

4. Antrenamentul lunii
Este ziua dedicata învățării din compania noastră. În fiecare luna alegem o zi dedicata
învățării. Cu toții știm cât de importantă este învățarea pentru creșterea companiei.

Tocmai de aceea există o zi pe lună în companie, în care tot ce se face este să se învețe lucruri noi.

Acestea sunt singurele lucruri fixe de la noi din echipa;

Deoarece nu vrem să pierdem din timpul tău și nici din timpul nostru vrem să ne asigurăm ca înțelegi foarte bine
ce tip de om căutăm.

#5. Deci nu aplica dacă;

– Ești o persoană timidă;
– Nu îți place să înveți lucruri noi în fiecare zi;
– Renunți ușor provocărilor;
– Te aștepți ca alții să îți spună ce ai de făcut;
– Ești adesea obosit și fără chef.
– Iti place mai mult să dormi decât să muncești
– Nu ești concentrat pe rezultate;
– Nu ești organizat
– Nu cunoști cel puțin o limbă străină

Iar acum, dacă încă mai ești interesat/a și îndeplinești toate lucrurile pe care le-am prezentat anterior și vrei să
contribui la dezvoltarea și transformarea unei afaceri naționale într-una internațională, iată ce trebuie să faci în
continuare:

1) Completează formularul de mai jos si aplică!

* De ce este nevoie să completezi acel formular? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nici o treabă cu acest job, noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază cu valorile companiei, de asemenea sunt luate in considerare doar persoanele care aplică pe acest site.*

2) Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o sa trecem la următoarea etapă, unde vom avea câteva întrebări mai detaliate.

* Ne dorim să ne asigurăm că acest rol ți se potrivește și de aceea în această o să te rugăm să completezi un scurt chestionar*

3) Dacă ai trecut și de etapa II, trecem la pasul următor, acest pas presupune interviul pe skype cu colegele noastre de la HR.

4) În cazul în care lucrurile au mers bine și în etapa anterioară, începem colaborarea!

Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici pentru ca abia așteptăm să te cunoaștem.

Junior Procurement Analyst

Formular Utilben

 

Verification

Formular Utilben

 

Verification

Top