CONTACTEAZĂ-NE

0733 040 000

EMAIL

office@utilben.ro

Credo Utilben

CREDO

X-FACTOR / 10X

  • Promptitudine
  • Dacă nu primești oferta în 60 de minute îți oferim următoarea revizie gratuită
  •  Orice utilaj comandat îl livrăm în maxim 10 zile lucrătoare sau nu plătești transportul
  •   Primești constatare service în maximum 24 de ore sau nu plătești deplasarea
  •   Obținerea finanțării în leasing în 48 de ore de la depunerea dosarului sau nu plătești taxa de analiză a dosarului
  •  Dacă nu răspundem la telefon te sunăm în mai puțin de 5 minute ai o reducere de 3%la orice utilaj

CULTURA

  • Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în Academia Utilben
  • Clienții primesc oferta în 60 de minute
  • Întâlniri zilnice 15 minute
  • Întâlniri săptămânale de 1-3 ore
  • Întâlniri lunare de 2-4 ore
  • Întâlnirea trimestrială
  • Bottom 10% Ouț pe fiecare an
  • Minim 2 cărți pe luna top management-prezentare de 10 minute la întâlnirea lunară
  • La fiecare 3 luni obligatoriu o săptămâna liber
  • Cine întârzie la întâlnire mai mult de 1 minut nu mai participă
  • Minim 3 interni noi pe fiecare an

VALORILE UTILBEN

ONESTITATE

 Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minim 20 de ani. 

PROMTITUDINE

Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decât competitorii noștri.

DEZVOLTARE

  Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în Academia UTILBEN.

 CONSTITUȚIA UTILBEN-PRINCIPII DE FUNCȚIONARE 

1.ONESTITATE

Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minim 20 de ani.

2.INTEGRITATE

Vorbele noastre sunt aceleași cu faptele noastre și așa ne clădim încrederea. Avem idealuri înalte și o reputetie solidă.
Suntem hotărâți să fim cinstititi, știm cine suntem și avem încredere în noi înșine.

3.PROMTITUDINE

Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decât competitorii noștri.

4. DEZVOLTARE PERSONALĂ

Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în Academia UtilBen.
În Academia UTILBEN avem acces și la cărți audio, video-uri, traininguri de dezvoltare personală.

5.SISTEM

UTILBEN este construită precum o masinărie, din sisteme și subsisteme care funcționează perfect.
Lucrăm la inbunatatirea și întreținea constanța a sistemumului pentru a prevenii apariția problemelor.

6.HĂRNICIE 

Când suntem la muncă, muncim din greu. Ne concentrăm asupra activității și rezultatelor.
Căutăm intodeauna mai multă responsabilitate. Cautăm mereu pasul și oportunitatea următoare.

7. EXCELENȚĂ 

Suntem motivați de un impuls creator și de o puternică dorință interioară de excelentă autentică, de dragul excelenței.

8.  EFICIENȚĂ

Eficiența este fundamentul supraviețuirii. Eficacitatea este fundamentul succesului. Lucrăm ca și cum ar trebui să plecăm în concediu a doua zi. Urgența clarifică prioritaile.

9.TERMINĂ TREABĂ

Ne terminăm treabă la timp fără complicații și fără amânări. Suntem obsedați de termene-limită..
Această abilitate este una din cele mai importante caracteristicilor a colegilor din echipă UTILBEN.

10.SMERENIE 

Ne lipsește ego-ul excesiv sau preocupările pentru stătut. Punem accent pe relizarile echipei și împărtășim creditul pentru rezultate. Succesul este colectiv.

11. CLIMAT

În UTILBEN dezvoltăm un climat plăcut, calm, luminos și prietenos dar totuși în acelai timp serios și profesionist.

12.  ISCUSINȚĂ

Avem abilități foarte bune de conectare și interacțiune cu ceilalți colegi.
Avem o judecată și o intuiție bună în privință subtilitătilor dinamicii de grup și a impactului cuvintelor și acțiunilor lor.

13. COMUNICARE 

Suntem Eficienți, Clari și Compleți în comunicare. Ne folosim de tehnologie pentru a comunică cât mai eficient.
Respectăm timpul colegilor noștri, deoarece înțelegem cât este de important.

14. RĂBDARE 

Vom aloca suficient timp pentru a trece prin procesul de vânzare, cunoaștere aplicației, înțelegerea detaliilor. Suntem experți în a adună informații despre clienți

15. OSPITALITATE 

Arătăm maxim respect și interes față de clienți și îi facem să se simtă importanți. Vom trata fiecare clienți că și cum ar fi PREȘEDINTELE ȚĂRII.

16. CLIENȚI MULȚUMIȚI

Cel mai valoros pentru noi este să avem clienți mulțumiți care ne recomanda altor clienți. Vrem că totul să funcționeze așa de bine încât clienții să nu își poate imagina că să apeleze la un alt furnizor.

17. FOCUS 

Focalizarea este esența EFICIENȚEI. Suntem focusati pe CEL MAI IMPORTANT OBIECTIV ( Marea Schimbare). Spunem NU lucrurilor care ne vor defocaliza.

18.NU

Eliminăm ce nu este necesar. Spune nu la tot ce este bun indetrimentul că ce este cel mai bun. Ne gândim constant la ce să nu facem sau să încetăm să mai facem.

19.CONCEPTUL DE ARICI 

  •  Ce te pasionează profund?
  • Ce îți aduce cele mai mari beneficii financiare?
  • La ce poți să fi cel mai bun din lume?

20. PRIORITĂȚI

Lucrăm intodeauna la cele mai importante taskuri. Petrecem 80% din timp cu sarcini IMPORTANTE/NEURGENTE.

21.IMPORTANT SAU URGENT?  

Nu promovăm muncă bazată pe urgente. Suntem specialiști în prevenirea urgențelor. Nu administrăm probleme.  

22. MULTITASKING 

Evităm activități de tip multitasking. Când comunicăm cu cineva suntem prezenți 100%.
Oferim întreagă noastră atenției persoanei din față noastră sau sarcinii de moment.

23. INOVAȚIE 

  • Suntem deschiși la idei noi care ne ajută în dezvoltarea și eficientizarea activității noastre. 

24. SIMPLITATE

Ne gândim la simplitate. Ne dorim să automatizăm tot ce poate să fie automatizat. Ne gândim constant la: Cum putem face mai simplu și mai eficient ceea ce facem?

25. CEA MAI SIMPLĂ SOLUȚIE 

Găsim cele mai simple soluții. Cea mai simplă soluție este cu siguranță cea corectă.

26. CURĂȚENIE 

Ne place să muncim într-un mediu curat și ordonat, funcțional, simplu și eficient.

27. ÎNTREȚINERE 

  • Ne întreținem echipamentele și le păstrăm 100% funcționale tot timpul. Dacă ceva nu funcționează cum ar trebui, reparăm ACUM.

28.MAI ÎNTÂI „CINE”, APOI „CE” 

Punem mai întâi întrebarea „cine” ? înaintea deciziilor de tipul „ce” ? Cine înainte de viziune, strategie, structură organizațională, tactică.

29.CONFRUNTAREA CU REALITATEA

 Avem credință că vom izbândi în final, indifirent de ce greutăți vom întâmpina și în același timp ne confruntăm cu cele mai brutale fapte ale realității curente indiferent care ar fi ele și ne adaptăm constant.

30. CULTURA DISCIPLINEI

 Gândire disciplinată + Acțiuni Disciplinate + Confruntarea cu realitatea 

Top